2020. december 29., kedd

Opel Omega B b. e. el. ablakemelő + kp. zár alk. - Jelenlegi ára: 4 500 Ft

A képen látható állapotban és összetételben.
Volt egyszer egy Omegám. Vettem hozzá egy törött, kicsit hiányos asszem bal első ajtót annak idején.
Kiszereltem belőle, ami nekem kellett (külső kilincs), a többi, ami benne volt az itt van, ebben az aukcióban.
ebből következik, hogy sem az emelőt, sem a zár darabokat nem próbáltam ki, de mivel karambolos, előtte használt autóból való, szerintem működnek, de megígérni ezt nem tudom.
szerintem összetörve elgörbülve sincsenek az alkatrészek a baleset miatt. (az ajtónak az ablakkeretét darálta csak le valami, az ajtólap majdnem sértetlen volt, az autó, amiből megvettem aláfutott egy magas potkocsinak)
Aki megveszi, ezek ismeretében tegye.
Az ár az összes képen láthatóra egyben értendő.


Jelenlegi ára: 4 500 Ft
Az aukció vége: 2020-12-29 21:17 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Beliebte Posts